15:26
טעויות איסוף עם גבר

התכתבות היא מערכת יחסים בסיסית לפחות כמה זוג. עבור התוכן, שאלה זו רלוונטית במיוחד. בגלל נותני החסות הם לעתים קרובות אנשים עסוקים ביותר, מפגשים, בסופו של דבר, לא יקרה לעתים קרובות כל כך, אבל בכלל, זה אומר, דברים יצטרכו לתמוך באמצעי התכתבות. אבל, אבל אפילו כמה הודעות ניתן להיאלץ לכפות אדם, סוף סוף, כדי לנפח בשבילך עם אהבה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, את הכוח האחרון או נזק כל מה שבנית כל כך הרבה זמן ועקשנות. שים לב כי כדי לא לאבד את החסות בשל זעיפים כאלה, יש צורך למנוע את כל השגיאות התרבות כי בנות לעיתים קרובות חטא בהתכתבות.אנו נראה את הפרטים שלהם.

משיכה בהתכתבות - אינדיקטור לחוסר עניין ביחסים עם חסות.

גבירותיי של יצורים חושניים וגברים רגילים לכך, ולכן אפילו לסמוך עליו. אם האישה, בסופו של דבר, כותבת אחת, ללא בסוגריים וערימות של סמלי סמל, אז לנציג, כפי שרובנו התרגלו לדבר, קומה חזקה היא סמל מדאיג. חסות, באופן כללי, עשויה לשקף כי אתה קר לזה או בכלל לא מעוניין במערכות יחסים. להראות שלך איך רובנו התרגלו לומר, הטבע הנשי יש צורך אפילו בהודעות. נערות ליווי בחיפה

הקסטרים צפויים לגזור

זה בלתי אפשרי, באופן כללי, להשאיר הודעות בחורים ללא מענה. גם זה בלתי אפשרי להחיל מילים - "רוצחים של דיאלוגים": "אישור", "ברור", "מובן" ו t. ד '. זה אפשרי כי בכל רחבי הסוג שלו צריך להיות מוצג כי אתה מוכן להמשיך תקשורת ושמח לענות על כל שאלת הפטרון. ואיך אנחנו מדברים כל הזמן, אז זה לא, לשים את זה בעדינות, כדאי לכתוב מילה אחת "נורמלית" כאשר נשאל על איך היום הלך היום. איך זה לא היה מוזר, אבל יש צורך לומר לך, להיות, להראות את העניין שלך בשיחה וביחסים בכלל.

תוכן אובססיבי גורם לגירוי של נותני חסות

כמה בנות כדי לא, באופן כללי, נראה יקירתי, להתחיל לזרוק את החבר'ה של כוונון ביום. זה לא הרעיון הטוב ביותר. ב -1, Y, כפי שרובנו התרגלו לומר, אדם עסוק בטריוויאלי אין זמן, כך שכל זה, באופן כללי, לקרוא ולהתייעץ איתך לענות. ב 2, ההודעה עשויה לבוא רגע רע ומישהו יקרא את זה. זוגות של הודעות ביום, כך שהוא שוכח כי אתה תהיה יפה.

התוכן אינו נדרש, בסופו של דבר, לכתוב ללא מטרה

יש צורך להבין כי פורמט היחסים על בסיס החומר שונה מן הרגיל. ובכן, מעמדו של אדם מטיל חותם מסוים על חייו. חסות היא לא האדם שאיתו במהלך היום אתה יכול לדאוג למזג האוויר או כמה שטויות. In-1, אל תסיח את דעתו של אדם. ב 2, לא לאכזב אותו בעצמך. להשאיר צ 'אט ריק עבור אמא וחברות. אם אתה כותב פטרון, אז בהחלט במקרה. מקסימום, כי אתה יכול להישאר בעצמך - זה כמה הודעות ליום עם הכרה באהבה, מחמאה או משאלות של יום טוב.

לא סוף סוף לדון בעתיד עם חסות בהתאמה

עם נותני חסות עדיף לא לדבר על העתיד. זה לא פורמט היחסים, שבו אתה יכול לעשות כמה שנים קדימה. מעט נשמע כי אשת הפטרון לא התקבלה, זה הפך, לשאול כמה זמן הוא מתוכנן סוף סוף על ידי, קוק אנשים רבים חושבים שתישאר ויש סיכוי שאתה מתחתן. ועוד יותר, לשאול שאלה דומה בהתכתבות הוא מאוד לא מתוחכם. ואכן, אם הציד, לבסוף, לדון כמו שרובנו התרגלו לומר, נושא קשה, אז זה שווה לדבר באופן אישי. אבל השאלה הטובה ביותר אינה מושפעת מהשאלה.

התוכן אינו מחויב לתפעל את רגשות הפטרונים

מטבע הדברים, מעת לעת ביחסים עם פטרון אני צריך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, איזה שרידי חושני, אותה טכניקה "קרוב יותר" עובד ברישול, אבל לא שווה התעללות עם זה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי ב -1, לא לארגן נשבע בהתכתבות. ב 2, גם אם אתה נעלב, זה לא הכרחי להפגין לא, לבסוף, לענות או לחלוטין חופף נותן החסות שלך. היסטריות אלה יכולים, לשים את זה קצת, נזק אפילו איך רובנו התרגלו לדבר, עניינים רגילים, הפטרון לא יהיה בדיוק, זה הפך, לסבול את כל המשחקים האלה ".

אמנות התכתבות תקשורת - מיומנות עיקרית. אשר יהיה צורך לכל הבנות ללא יוצא מן הכלל.

Просмотров: 80 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar