08:06
סוגי נשים במהלך מציצה: מה אדם חושב?

סקס אוראלי היה, יש גם העונג העיקרי והרצוי ביותר לגברים. הצלחה תלויה בטכנולוגיה של ביצוע, אבל אפילו יותר תלוי במצב רוח של אישה. למרות ההבנה של הנאה ההדדית והגיוון במיטה, רבים עדיין מתנערים מן המילה, ומבקשת הבחור או הבעל כמעט לאבד את ההכרה.

התוכן של המאמר

1 טיפולוגיה של בנות ביחס לתהליך שתי השפעות 3 בתולה צנועה 4 סטרובר בחצאית 5 nymphomanka 6 אישה - שחקנית 7 בטיחות 8 דקויות טכניות ועצות שימושיות 9 מציצה פשוטה 10 מציצה עמוקה

כדי למנוע את המצב כאשר השותף הולך שמאלה לשם מציצה, זה שווה לשלוט בטכנאים הטובים ביותר ולהפתיע אותו 100%. המאמר יגיד לך מה ואיך לעשות זאת הנערה אחרי מציצה בעיני האיש האהוב שלו היתה אלת אמיתית.

טיפולוגיה של בנות ביחס לתהליך

מן הגישה הפסיכולוגית תלויה בהצלחה המוחלטת של האירוע. האיש מרגיש ורואה כאשר הוא בכבוד רב לנסות לעשות את זה נחמד, וכאשר הם פשוט משרתים שבין עם הצער של כל העולם על הפנים והדמעות על הלחיים.

גברים שרים כמה טיפולים של נשים, יחסית לכישורים שלהם ורצונות לספק עניינים אוראלי. נשים יהיו מעוניינות לדעת איך האיש מהצד רואה את התהליך, ולנסות לדרג באחת הקטגוריות יהיה.

Shock2

גברים מעריצים את זה סוג של נשים. היחס שלהם למין רק דמיון מדהים. הם באמת מבינים מה שאתה צריך לעשות, איך לעשות ולהיאבק כדי להיות מנסה להראות את התכונות והמיומנויות הטובים ביותר שלנו להכות את מציצה. כן, והנערה עצמה יודעת שהיא טובה, אבל אולי בזמן שבחים אמרו שבחים מאדם שעזרו להאמין בכוח ולחפש דרכים חדשות כדי לספק תאווה.

זה לא ביישן ליהנות מהתהליך, מלווה את כל השקפות נלהבות על שותף ותנועות מיניות. אוהב ניסויים, מאפשר לך לסיים בכל מקום, מפתה פשתן סקסי וכמה חומרי סיכה חדשים עבור מין אנאלי או ליטוף אוראלי עם השפעות שונות. חלום האידיאלי - חלום, הנערה אחרי מציצה אשר ירצה לקחת את הטבעת ולהפוך אותה להציע לעשות את זה אף אחד אחר לאף אחד.

בתולה צנועה 3

טיפולוגיה מעניינת של נשים נמצאות הן ב -18 ו -40 שנה. בתולה צנועה לא יודעת מה לעשות עם חבר, ובמחשבה שזה צריך לקחת משהו איפשהו ולעשות משהו בעצבנות צחקוקים. תמיד מנסה לכסות עם השיער שלה, להסתבך מן השותף, כך שהוא שקט כדי לספק, כפי שהוא יכול, הנאה וכך הוא לא נותן אלוהים לא הסתכל על הפנים.

צניעות מפריעה לפתוח ולקבל תענוג מהתהליך, כל הזמן להפריע לרוק, שיניים, שפתיים, הפה קטן מדי ואין הבנה שעושה ידיים ואיפה זה נחמד לברזל. שותף כל כך שקטה ורק לומר "המשך" בכל הנוססות הקלה להתנתק מן התהליך ולגלות את הפרטים עבור הנושא או לא מאוד.

צנוע שקט וחמוד תמיד מדגיש בגלל זה, היו מקרים שבהם השיניים מופחתות באופן לא רצוני והיה סיכון של tookend שותף ללא הסכמתו הקודמת. חי עם המחשבה כי מציצה היא אמנות גבוהה יותר וצריך להיות יכולות לו, אחרת הם אף פעם לא דואגים.

סטרובר בחצאית 4

במאה XXI, בדיקות הנהיגה האמיתית להיפגש עם אותם עדיף לא לחצות אדם שאוהב מציצה ובכנות מקווה לקבל אותו באופן קבוע. Kneening באזכור אחד או רמז קטן של סקס אוראלי מוכן ליפול על ברכיו ולהגדיל את ידיו אל השמים כדי לערער: "אלוהים, על מה שאני אני? למה אני?"במצגת שלה הוא מלוכלך, מביש, שקט, מרצקו, סלידה ומילים אחרות המתארות את המעשים המבישים ביותר.

יהיה הרצון שלה, מציצה יהיה מוחרם ברמה המחוקקת. הורים מאז ילדותו נאמר לו כי אין צורך לאכול שום דבר בפה והמילה "מציצה" במשפחה כזו היתה הכרת התודה הנוראה ביותר.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המותג יהיה חברה יפה.

החיים הבוגרים, הנישואין והמין הגיעו, וההבנה של חשיבותו של ליטוף ומין מגוון לא בא ולא יבוא לראשה.

את הביטוי של הפנים במהלך תהליך של מתח- bugnful, כל המחשבות מתמקדות בליטס, וזה נראה כאילו הוא מאיים באמת מוזר.

המודעות של הטכניקה של התהליך כבר תוקם רפלקס חזק, בתוספת המחשבות כי "זה" הוא הולך לשירותים, ועכשיו אתה צריך לקחת את הפה שלי, מוסיף שלילי. סוג מורכב. שלה לא לעשות שוב ואם היא התחתנה, אז האיש נשאר רק לחלום על סקס טוב ולבכות על הכרית מן הכישלון והסלע הרע של הגורל.

Nymphomanka5

בניגוד לעבר, סוג הנשים, יש מי שמבקשים בטירוף ליישב את כל וכל מציצות בטכניקות הטובות ביותר של Kurtyzanok. יוזמה מאהב מי עצמה מציעה לעשות מציצה. נראה שזה עדיין רוצה גבר? רוצה שזה יהיה יותר סלקטיבי קצת עייף מהמין.

העקרונות של אהבה חופשית וחופש פעולה מלא לתת ביטחון שלה כי מציצה היא דרך מצוינת להביע את עצמך, ולא כלום רע היא מיד מראה כאשר התאריך הראשון, אשר מסוגל לעשות את זה ברמה הגבוהה ביותר. נואשת ובטחתנית עושה מציצה, עם כל התשוקה מאשר לפעמים מפחיד שותף.

יודע איך לעשות את זה בכל הטכנאים, מספר קורונה הוא גרון עם גירוי סימולטני של אזורי ארוגני. אפילו זונות מנוסות היו מביטות בה בקנאה. אבל הסיבה להתנהגות כזו היא לפעמים הפרת הנפש ואת אהבת המשחק. הוא מוכן להוכיח שהיא המאהבת הטובה ביותר שלוש פעמים ביום, מצטער, לא כל אדם מוערך ומתרחק מן הלחץ המיני המטורף שלה משם.

אישה - שחקנית .8212

סקס אוראלי לה משהו כמו משחק על הבמה, היא מבינה כי עכשיו העין תתבקש לה רק הכשרון שלה תלוי הנאה האסתטית של גבר. הנערה מוכנה לעשות מציצה רק לאחר הכנה יסודית של התמונה ועל עצמה היא לא נגד ההתחלה כדי לקבל עידוד בצורה של אורגזמה. דירות דיסקרטיות בחיפה

היא גונחת בקול רם, מתגלגלת בעיניים באקסטזה, נע עם כל הגוף ומראה תשוקה ואופי תאוותני. סקס עם שלה בניגוד לשאר החוויה, תמיד יש שבב חדש או טכניקה מיוחדת שהיא מצאה בספרים סודיים. טוב ורע באותו זמן.

ובכן, כי האיש מקבל את התוצאה, זה רע כי הוא מרוכז על עצמו ומחכה לשבחים על התוצאה יותר מאשר אורגזמה משותף. מסוחררת ועזבון, ובהתאמה הקלה ביותר של מעשיה הולכים משם, מתובל כל שתיקה תיאטרלית ומבטה משמעותית.

תוכנה לבטיחות 6

לאחר היכרות עם סוגי הנשים, גברים בבירור אמורים להיפגש בין כל המבצעים המחוננים של חיבה אוראלית, אשר לכבוש את הלב עם פעולה פשוטה. כדי להשיג את איכות התהליך ולהפתיע אדם את המין הטוב ביותר בחייו יצטרך להכיר את המורכבויות הטכניות של כל מגוון.

אל תשכח שאני מסכים על גבר מציצה בוטחת החשובה ביותר, חשובה בידיים, במדויק בפה של אישה. ומעשים מיומנים תלוי במתקפה של אורגזמה והנאה אסתטית. זה לא קבלת פנים בחברה הגבוהה יותר, אין צורך להראות לעצמך כמו גברת סמלית, אשר ירד במקרה כזה מביש. תשומת לב לתגובת שותף, גניחות או סבונים שקט יעזור להקים תהליך וללמוד להביא לסיום הקסום.

עכשיו יותר על כללי ההתנהגות שאינם צריכים להפר:

מקסים ככל האפשר כדי להסיר את השיניים מן העור עדין של החבר. זה לא אומר לחשוף את הפה רחב, המתאר coushlot באוקיינוס. אז הלסת תנסוע והשרירים יהיו מהירים יותר. אם יש שיניים שגויות פנימה, הפלטה חדה, אז יש צורך להימנע מחיבה אינטנסיבית. ובשביל אלוהים, אתה לא צריך לנסות לעטוף את השיניים עם שפתיה, כך שזה היה נוח יותר. ממחזה כזה, אדם עלול לאבד את ההכרה! אין צורך להעתיק שחקניות פורנו. יש בנות יש ניסיון עצום בליטס אינטנסיבי, ואת הסרט הוא שהוסרו לא 20 דקות. בהפיכת הראש שלך לא הכרחי, כמו גם קדחתנית ללקק הכל. זהו מחזה לא נפשי. בשום מקרה לא צריך למשוך בקדחתנות חבר בכל כיוון, לשלוף את הבשר הקיצוני עד גבול או שק האשכים כמו צעצוע נגד מתח. ילדה אחרי מציצה בטכניקה כאלה סיכונים עוד אחד. אהבה מופרזת לתפיסה של שק האשכים היא שבחים, אבל כדאי לדעת כי לאחר מכן היא נשארת תחושה לא נעימה של הקור ומתוך התהליך מתחיל להסיח צמרמורת אור. אם אתה שם יד ולשנות את סוג של עדין, אתה יכול להסיר לחות עודף לחמם את המקום היקר ביותר רגיש. ליטפים צריכים להיות מגוונים, כל הזמן תנועה למעלה למטה במהירות גבוהה הופעות יהיו אפס. והאחרון. אין צורך לשתוק, לרחרח ולבצע הכל כאל רובוט. זה סקס! אימפרוביזציה והתפתחויות יעזרו לך להרגיש בטוחים, לשחרר וליהנות מהרעיון כי עכשיו האיש האהוב שלך הוא טוב.

דקויות טכניות ושימושי עצות 7

מהסרטים למבוגרים לפעמים נראה שהנערה מהירה יותר מנסה להתענג ולזעם של הפעולה שלה, מהר יותר שהאדם יקבל אורגזמה ויהיה אסיר תודה לראותו, באשר לגילוי הטוב ביותר.

זוהי תמונה hypertrophic, מטרתו היא לא לתת תוכנית פעולה צעד אחר צעד, ו excite.

האיזון המושלם וחילופי הטכנאי עדיף לבחור על האדם הניסוי, עדיף על שותף על יחסים. לכל טכניקה יש שבבים מיוחדים שיסייעו לשלוט בו במהירות ולנסות על הבחור, במקביל, מעקב אחר תגובתו.

ומה אתה אוהב ולא אוהב גברים בליטס אוראלי על הנשיקה לאחר מציצה לקרוא במאמר שלנו יותר על ידי התייחסות.

מציצה פשוטה 8

טכניקת הביצוע היא פשוטה ומובנת: לשלב מוצץ, מלקק, מרירות קלה והתגרות השפתיים, עד שהשתחררה באה.

יניקה קלה - טכניקה בסיסית של מציצה. זה לא הכרחי להתנגד שואב אבק ולנסות לקדם את זה בעוצמת המינון. תנועות קלות הממריץ על ידי ראש חבר, תא המטען, שק האשכים. הפה הוא עצרת, הלסת נינוחה, השפה נמצאת בעדינות על האזור הארוגני ומסייעת בעבודה. ליקוק מרמז להקניט, נוגע עדין עם שפה לחבר. זה יכול להיות גם השפעה חיצונית בשילוב עם תנועות היניקה. תנועות צריכות להזכיר לנשק עם לשון, גם בקלות, הזזה תנועות, ללא דחיפה חזקה. זכר כמו לראות את התהליך. למה לא לשחק ולא ללקק את הראש יפה וסקסית, להסתכל ישר בעיניים? גירוי עגול. אתה יכול להתחיל עם גירוי ידני של חבית של חבר. ואז הראש צריך להיות מעט להתכווץ ולעשות תנועות עגולות, לבזבז את שפתיה, באותו זמן ללטף. אם הכל יתברר, אתה יכול להמשיך אינטנסיבי יותר וכבר לתאר את המעגלים הראש על חלל הפה. בשילוב עם שאיבה אור, טכניקת מין אוראלי מעולה תקבל, אשר יגיע במהירות לאורגזמה ולאפשר לאדם להסדיר את עוצמת הלטף. שיניים מקורות חייב להיות מושחז. אם בשלב מסוים מתברר לטעות לנשוך את העור יותר ממה שאתה צריך, זה יזיק ומעמד של המאהבת הטובה ביותר לא יכול לקבל. ואתה לא צריך להפחיד גבר עם צלילי שיניים בוערים תוך שינוי הטכנאי. הוא מתמך ברצינות.

כל מה שאתה צריך לדעת על למה נשים צועקות במהלך יחסי מין תוכלו ללמוד מן המאמר הבא שלנו.

מציצה עמוקה 9

לא כל אדם הוא בר מזל כדי לקבל כזה סוג של ליטוף. זה לא קל, לא משנה כמה מטעה הכל לא נראה בסרט. עיסוק רציני אילוף Romot רפלקס וטיפים עבור סוג של ספריי הקפאה לשימוש עבור הגרון כדי להפחית את הרגישות לא למתחילים עזרה.

כך שהנערה אחרי מציצה יש פורנו וההצעה לנצח להישאר בחייו, אתה צריך להתחיל אימון לאימון. החלת הטכניקה של מציצה פשוטה לא יעבוד, הגירוי של הראש של החבר יהיה שרירי הגרון, וזה לא דבר מהיר להילחם עם רפלקס הקיא.

התחל טוב יותר מ דילדו גומי לצפייה ציוד. יש צורך להירגע, מעט לעשות תנועות עגולות הראש כדי לחמם את השרירים של הצוואר ולנסות לכוונן את התהליך מוסרי.

המיומנות הגבוהה ביותר של מציצה עמוקה מושגת כאשר הנערה יכולה לחנוק התקפים במין אוראלי ולאפשר לאדם לסיים את התהליך הנכון בגרון. אימון יעזור. צריך לנסות בהדרגה לשבת על דיק גומי להפסיק מקסימלית.

אם זה לא עובד מיד, זה נורמלי. צריך לפחות 10 פעמים כדי להתרגל עדינות של התהליך. חומרי סיכה עם אפקט קירור וחוסר מזון בבטן ב 1.5 שעות לפני אימון. בהדרגה, אתה צריך לנסות להגדיל את הקצב, כי במהלך השיא, אדם לא יוכל לשלוט וחיבה יהיה פעיל מאוד.

בנוסף לתהליך כי חבר אמיתי הוא רך יותר ונעים יותר, לא כל כך מעצבן את הממברנה הרירית ולעבוד עם זה. עדיף לנסות את זה על זה מאשר מיד להפתיע אדם עם חסרונות וחוטים של דמעות ורוק.

בפועל, אתה צריך להתחיל עם הבחירה של תנוחות נוחות ואימון אור. העבודה העיקרית תיעשה על ידי גבר ותלוי במצב הנכון, כמה מהר השרירים יהיה עייף וכמה נוח יהיה הילדה להיות. מוטב שאין אלא חטיף קל 2 שעות לפני המין לכאורה, לא לשתות ייצור גז, ומים לשתות עד חצי שעה, כך במקרה של כישלון לא היה דחף למשוך הכל על גבר על גבר.

תנוחה נוחה כאשר הנערה נופלת על גבו ותולה את ראשו לאחור, והאיש עצמו מתאים את תדירות החיכוך. בתפקיד כזה, הגרון הוא רגוע, יש הזדמנות לנשום, ואיש רינה תחושות חדשות ואת ההזדמנות לראות גוף יפה, עירום. היכולת לסיים את התהליך של שפיכה ישירות לתוך הגרון יהיה להקל על לבלוע את החלק של הזרע, ואת האדם להצטרף כי הוא קיבל את המאהבת הטובה ביותר בעולם.

טכנאים של מיטין לא קשה לשלוט אם יש גישה חיובית למגוון של סקס. קצת תרגול והתמדה, קריאת ספרות מיוחדת ועמדות לתוצאה גדולה יעזור לנערה להרגיש רגוע, וגבר נהנה מלטוף נעים ומשררת מיומנת לידו. ואם אוצר כזה יש, איך אתה יכול לפספס את זה?

אם אתה מעוניין לדעת גברים על העובדה כי הנערה נשיקות לאחר מציצה של השותף שלו, קרא עוד במאמר שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ומנומסים. אבל זה בדרך כלל לא צד אחד יחדיית לעבוד.

לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

המצב הבסיסי המתייחס לכל היתרונות האהובים, אשר יסייעו רק לצעוק מאושר לאחר הבאת שותף לאורגזמה - תשוקה. אם אתה מתאמן את זה או אחר טכניקה מין דרך כוח, "עבור סמן" או כי השותף שוכנע, שום דבר טוב יכשל. תאמין לי אם אחד האוהבים אינו מעורב בתהליך - זה תמיד מרגיש. ותחושות מגירוי לא יהיו כה בהירים וחזקים. אתה רוצה ליהנות מציצה? המתן עד הרגע שבו ההתרגשות תהיה המום, ואתה תהיה מוכן לכל דבר כדי להביא את השותף לאורגזמה.

Просмотров: 96 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar