19:15
סקס אחרי סוף סוף בגידה - 5 דברים שאתה צריך לדעת

לא כל הזמן סקס הוא תענוג. עצמה, אם בבגידה התרחשה בצד, ולחזור אל האיש האהוב שלו לצוד, אז זה הכרחי לעשות את זה בזהירות. הכלל הבסיסי ביותר, כך שני אנשים של זה באמת רצוי. נכון, זה די קשה להתאחד או לבסוף לנסות לחדש את המקרים של התנצלות, כפי שניתן להביע, איך זוג אחד שולל ושינוי. ואכן, כמובן, אינטימי לא יהיה כמו קודם.

התוכן של המאמר

1 5 עובדות אליו היא בסופו של דבר, להתכונן

הבגידה של החצי השני פשוט להיכנס לראש בראש לא יוצא, באופן כללי, ייצא מזה. זה כמו רעיון לתקן כי יפריע למין מצוין. מומחים, בסופו של דבר, לשים 6 דברים יסודיים אשר מוחזקים ביסודו בראש, אם זה קרה שאתה - השתנה. לא עבור כל אחד, איך לשים את זה בעדינות, נראה חיים אינטימיים עם שותף של בגדת הכומר.

5 עובדות אליו, באופן כללי, כדאי לקבל מוכן 5

אין לך עוד מערכת יחסים שהיתה בעבר.

אם אתה, אתה עדיין החלטתי לחדש דברים ולהחזיר כדי להסיר את השותף שלך, ולאחר מכן להתכונן לתקשורת ומין לא נראה ברמה כזו אמין כמו קודם. זה לא מושלם, זה כבר לא חוזר. שירותי ליווי

הדרך היחידה היא להתמקד ביחסים החדשים ביותר עם "הזקן". זה יכול להיות רק במקרה זה, אם אתה מוכן לשנות משהו.

ההתנגדות הסובייטית ומידע המוטות הולידו שיפוט שגוי כי ליווי - כל זה משהו, שערורייתי, כך, על העובדה הזאת. אבל כמה אנשים יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

חיי מין מחויבים להיות מגוונים, כדי לחזור על ההתלהבות אפילו עם אדם ששינה את טיפשותו.

מחכה לסמוך.

אתה מודע לכך, כפי שרובנו התרגלו לדבר, החלק הנאמן במערכת היחסים תופסת 90% מהחיים. כי זה יהיה צריך להרוויח סבלנות ולבסוף לחכות לרגע שבו השותף מתחיל לסמוך עליך. זה עשוי לקחת חודשים ואפילו שנים. בגידה מערער את האמונה שלו, שכן חוויה אינטימית נתפסת לגמרי על ידי אדם, כי הרגשות הולכים וגדלים למקסימום.

ללכת לישון עם גבר שאתה סוף סוף השתנית לא כל כך מזמן - הטעות הקשה ביותר. לשים לב למה שאתה צריך להתחיל, לשים את זה קצת, להאט, כמו כולם יודעים, אבק עצמו, לתת את הרגשות להתקרר ולהיות "אור" להם, אבל רק מאוחר יותר לדבר על סקס.

לא כל האנשים יכולים לצאת, באופן כללי, לעשות זאת, בידיעה שהם, באופן כללי, השתנו, כי יש רגשות כאלה של סרטן, כעל רע, כעס ושנאה. כל זה נתמך על ידי חוסר ביטחון. וכדי איכשהו להחזיר את הרצון של אדם שוב למגע פיזי, קודם אתה צריך לארגן את זה בעצמך, כך שהוא התחיל להאמין.

סקס כמו ריפוי.

על ידי שינוי האדם, עשית את זה בכאב ורע. זה אפשרי כי אתה אפילו לדמיין לא יוכלו איך אנשים משמשים להביע, חצי השני gadko מן המחשבה שאתה שולח לצד. לאחר שיצר אווירה רומנטית והאטמוספירה מהותית, אתה יכול גם לבדוק את עצמך בזהירות להתחיל לפעול במילים. אולי זה בכלל, מילים - חתיכת בסיסית. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל במיוחד בתקופה שבה אדם כואב.

נע ממילים לגעת, אתה תהיה קרוב למין, אבל במיוחד יש פנים צרות מתי למהר - הטעות העיקרית. אתה תראה את כל עצמך, מוכן לאדם למין, בסופו של דבר, לא. אם הכל יהיה להציב איך אנחנו רגילים לומר, את המחצית השנייה לא מוגן, ולאחר מכן להמשיך. במקרה התחתון, מין משפיע על האדם הפצוע כמו ריפוי. ליצור, בסופו של דבר, יתחילו לשכוח, אבל הבסיסי ביותר - אף פעם לא יותר על זה: לא עם מילים או פעולות.

לשנות את ערכי חיי המין.

כי סקס הוא באמת מסוגל, בסופו של דבר, לטפל בחשובות אפילו אלה זוגות, בין הבגידה התרחשה, זה ביסודו כדי לוודא שאתה במקרה שלך לקרות לך לעתים קרובות. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שאני לא אהיה פעם בשבוע, אבל הרבה יותר פעמים. העניין הוא שמין מביא, ומה שהוא לעתים קרובות יותר, יותר מחשבות שלא סופרים אותך לשני יש לך יותר, כפי שכולם יודעים, אף אחד. במקביל, אין זמן לאף אחד אחר או כוחות (כי אתה נותן את כל האנרגיה לשותף).

הסוד העיקרי לשימור הקרבה האינטימית של בגידת הכומר, לשים את זה בעדינות, הוא לשים קשר פיזי במקום הראשון במערכת היחסים. לא לכל אחד לא סוד לעובדה כי יש צורך לצרף שפע, מיקומים שונים עבור intima, צעצועים. באופן כללי, להוסיף דברים מין כי יהיה גם מאוד הובא יחד עם שותף, ציין את העובדה כי בגידה היתה בדרך כלל. להראות אחד את השני, איזה תפקיד המין יהיה שיחק ביחסים "החדשים" שלך.

לדבר על טאבו.

שחזור מקרים של ערעור רק בגידה, תצטרך לדבר על רגעים מסוימים של התנהגות, אשר, הראשון, יהיה קל יותר לבנות תקשורת אינטימית חזקה.

התקשות סובייטיות ופגמים מידע נזרע במראה לא מדויק על מה הוא למעשה ליווי - זה עכשיו משהו, זה, יש צורך לעבור על עובדה זו. עם זאת, מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין כלום עם זנות.

ואכן, בתור התחלה, השיחה צריכה לבוא על מה שהגרם באופן קונקרלי להפרת אמון. לאחר מכן, הדיאלוג ילך רחוק יותר, תשמע הרבה איך אנחנו מביעים, אין דברים אחרים על עצמך מי צריך להיות מוכן. זה יהיה להתיז מתוך טינה של אדם עלייך, כי זה קרה, לשים את זה בעדינות, בגידה.

וכיצד שיחת החום תיפול, אתה צריך להתחיל לדבר על בניין "חדש" יחסים. ולהתחיל לעמוד עם ניתוח שלהם טאבו. אולי השותף יישא לך לדבר עם הנשים / זכר, ואולי הטאבו החדש שלו יהיה כי אתה לא יכול להגיד לומר לחדר הכושר, כמו רוב יז.

Busty שוב כדי לדבר עם התאחד עם השותף שלך, לקבל רעיון או השתנה, להיות מוכן לעובדה שזה לא קל. והכל פשוט יתחיל לבנות רק על רגשות וחדים ורגשות. אם אתה לא מוכן, סוף סוף, לקחת אדם בחיים שלך בקרוב לא לראות אותו לידך, ואז לנסות לחשוב על איחוד, כפי שכולם יודעים, זוג ישן לא הגיוני.

Просмотров: 528 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar