16:44
נהיגה: 10 סובייטים עבור מציצה בטוחה במכונית

אקסטרים והנאה שלא חלמו על שילוב כזה. כאן, האוהבים של מציצה במכונית אומרים כי זהו אחד החוויות החזקות ביותר בחייהם, ואת מהירות התנועה היא גבוהה יותר, יותר באז. ו 10 קיי סיפורים על גרסאות אומללות שהתרחשו כרגע, לא מספיק, כפי שאנו אומרים כל הזמן מי הם מבטיחים. ובכל זאת, אם, כאילו היה שיכור למקרה כזה, לפחות לנסות מאוד, בסופו של דבר, כדי להגן על עצמם ועל הנוסע הבחור.

התוכן של המאמר https://tkescorts.com/

1 סכנה של מציצה במכונית 2 10 טיפים על מציצה במכונית 3 מועמדים למין אוראלי על הכביש

סכנה של מציצה במכונית

חברתי מאסאי של חג הפסחא ואפילו בדיחות בנושא מציצה במכונית וזה, כמו חלק גדול מאיתנו כל הזמן אומר, סיום רע. חלק משמעותי מהם - האמת. בזמן האיום הקטלני מופעלות האינסטינקטים, והגברת אינה סבירה יותר, כך היא לא, בסופו של דבר, חושבת על הרגשות של השותף. זה השרירים שלי כאילו חיתוך, הפה נסגר, והשיניים יגיעו סוף סוף. התוצאה היא נגיסה חזקה, היא במקרה הטוב, או מאה אחוז חבר שנאה - במקרה הגרוע ביותר.

זוגות כאלה נמצאים בבתי החולים. אגדות עליהם הליכה מאוחר יותר ברחבי העיר, עובר מן הפה אל הפה.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים אשר שואפים במיוחד להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

בדיוק כמו הגברת נשארת הכי הרבה, כפי שאנו מביעים, בריאים, והאיש, התברר לאבד את היקר ביותר.

בנוסף, המשתתפים של אורגיה יכולים, בסופו של דבר, להיות הפושעים של תאונה. בעת נהיגה במהירות גבוהה (ו לרכוב איטי כמעט הכל, בסופו של דבר, לשקול את הגורם המגרה חסר) לנהג מיד, סוף סוף, להתרכז ב 2 דברים: מעקב אחר היקר והשליטה של ​​המכונית, כפי שרובנו הם רגילים לומר, צדדים אחד מקבל הנאה - עם אחרים.

לא מספיק מי מאיתנו נולד עם היכולות של קיסר, והוא יכול לעשות שני דברים מיד. באופן טבעי, תשומת הלב של הנהג טיפות, והוא כבר לא שולט על המיקום של המכונית על הכביש. במקרה של להכות פטיש, פגישה חדה עם מכונית אחרת ומצבים אחרים, הוא לא יכול להיות בקנה אחד עם ההנהלה, והמכונה תיפול לתוך הטרגדיה.

עם כל זה והאשה עצמה, סוף סוף, יכול להיות תנאי מוקדם לטרגדיה, לתנועתיה, לתפקידה, למנוע את הנהג, במיוחד אם בקארה, כמו שאתנו כל הזמן אומרת את התיבה האוטומטית. הוא יפחד לעשות אותה מכאיבה או להרים, כי זה אולי לא אוהב לעבור את המהירות או לחץ על דוושת מאיץ. כל זה יכול גם סוף סוף לעורר טרגדיה.

סכנה 3 - אין קונדום. סקס ב Kare, בדרך כלל, זה קורה באופן ספונטני, ואת הקונדום ברגע זה יכול פשוט להיות. ואת מציצה ללא מסטיק עשוי להיות כך לדבר, כמו בראשות, הנחת זיהום עם מחלות העברת שיטה מינית, הן עבור נשים שלה עבור השותף שלה.

אל תשכח את היכולת של גילוי. הינכם מתבקשים לשים לב כי בעולם המודרני, היכן, כפי שהיינו מדברים, כולם בידיים נמצאים בזמן יש טלפון, במהירות ומבטנים כמה מציצה במכונית אינו מהווה קשיים. כולם יודעים שמישהו לא סביר לשים את זה בעדינות, להיות על דפי רשת חברתית, במיוחד אם סקס לא קרה עם אשתו.

10 טיפים על מציצה במכונית

בלי להסתכל בסכנה, לקבל מציצה בזמן נהיגה kare - החלום של כמעט כל החבר 'ה שמאמינים כי זה מאוד מגניב. ואם הוא בלתי נמנע, אז לפחות אחד יהיה גם לציית לכללים קטנים שיעזרו, בסופו של דבר, שותפים לאבטחים.

שיער קשירה היטב

זו עצה לנשים, שיער ארוך, אם כי הם גם נראים ארוטיים, אבל בתהליך רק להפריע. בנוסף, הם, באופן כללי, יכולים להיכנס לכל מנגנונים, פצע עליהם, אשר סוף סוף לפגוע ולהסיח את הנהג.

להקים את המכנסיים שלו עצמם

בעוד אדם מאחורי ההגה, ידיו עסוקים, וזה עדיף להסיח את דעתו לכל הפחות, כי לטפל עם רוכסן על המכנסיים ללא עזרה של אחרים. זו תהיה אפשרות של חיבה הכנה, ואת הטיפול בביטחון שלך.

אהבה גלטול

במכונית זה קשה למצוא מקום שבו אתה יכול לירוק בהצטיינות, זה לא עושה בחלון. לא עבור כל אחד לסיים את התהליך מחוץ לפה, אז כתמי הזרע מתיז לא רק בגדים, ואת התא. יש לציין כי האדם האהוב יכול להתגלגל בחיה, כי, סוף סוף, פגום הסנונית שלו, יצטרך לבקש סליחה של מציצה הבאה.

לרכוש כרית קטנה (כך, להיות, לעזוב את זה)

זה עצה מהירה יותר לנוחות, אבל זה באמת עוזר. במהלך מציצה, הגברת צריכה להיות השיקה באמצעות מנגנונים שונים, זה מביך, ולשמור את הגוף בעמדה זו במשך זמן רב. לכן, כרית קטנה בינך, שאליו אתה יכול סוף סוף להסתמך עליו ולהתיישב עוד יותר נוח, מחויב רק להיות kare של מי לעתים קרובות לנקוט אמצעי כזה להרוויח כמו מציצה במכונית.

לדבוק בכביש המהיר

קיום יחסי מין בעיר אינו נוח מאוד, אתה כל הזמן נראה, והרבה רמזורים, כפי שהיה, מכריח את הנהג להיות מוסחת בכלל. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה על הכביש המהיר, שבו התנועה הולך בקו ישר מבלי לעצור את התהליך יהיה בטוח ביותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, חוסר עקביות לאחרים. כולם יודעים שרק אחד לא צריך לחרוג מהמהירות, ובכל זאת, לבסוף, להגיב בו זמנית לסכנה, זה לא סביר לעבוד.

הפעל את המוסיקה

מוסיקה, ב -1, יהיה סוג של הסתרת מעשיך מאחרים. ב 2, מעט להסיח את הדעת של הנהג מהתהליך עצמו, לאלץ אותו קצת יותר תשומת לב לשלם את הכביש. תומך מוסיקה במהירות כמו מגדיר בדרך רומנטית יעזור לחזק את הנאה.

אַקדָם

גם אם זה מציצה במכונית לא צריך גם לשכוח את משחק מקדים: נשיקות, משיכות אור, לפלרטט. להביא את האיש שלו למצב של התרגשות חזקה רק מאוחר יותר להמשיך את המנה העיקרית.

ואז הרגע הנורא ביותר יימשך פחות בזמן, ואתה, באופן כללי, תהיה ההזדמנות להעריך איך המשחקים שלך שם לב על ידי אחרים.

היזהרו של בליטות

על כבישים רוסיים קשה לעקוב אחר עצה זו, אבל עדיין. יש רצועות מצופה גבוהה, לתת העדפה להם. אחרי הכל, זה לא משנה מה bodie, זוהי הזדמנות לגבר כדי לקבל ביס חולה לא להתמודד עם שליטה.

להזכיר לו לשמור את המרחק עם מכונות אחרות

האיש במהלך מציצה רע, זה הפך, שולט בעצמו ואת יכולותיו. הוא, באופן כללי, נראה שהוא מרשים ולפחות רגע ניתן ללחוץ על הבלם. אבל, זה אשליה, וכיצד המרחקים הגדולים עם מכונות אחרות יתחילו להתבטא, יהיה סוף סוף, איך להתבטא, בביטוח טוב.

להזכיר לו שאתה צריך סוף סוף להתבונן במרחק ולכן לומר כדי להתרחק מן השאר. ברגע זה אתה מחזיק אותו בידיים שלך ואתה יכול להוביל לתחושה.

תמשיך מתחת לנפלי יד

זה מאוד נחוץ דבר כאשר קיום יחסי מין בקארה. זה אפשרי כי כדי להגיע לאמבטיה או הנשמה יהיה לא בקרוב, אבל בסופו של דבר, להסיר את ההשפעות של משחקים צריך. לכן, הצרור הוא רטוב או, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מפיות קרטון יכול להיות מאוד דרך הדרך לחסל את ההשפעות של outpouring מהיר.

מועמדים למין אוראלי על הכביש 2

אפילו גברים שהם רובם שלהם עבור מציצה מן החברה, ציין כי הם לא כל הזמן צריך בהצטיינות בזמן נהיגה. לכן, זה שווה להיות, לחוות את שארית ביותר, כפי שכולם יודעים, שיטות בטוח של סקס אוטומטי.

חונה בצד (במקום מותר)

זוהי האפשרות הנפוצה ביותר. אם המין רצה להתמוטט טוב יותר מן המסלול בצד הדרך, כמובן, במקום, וכך לדבר כדי לקבל הנאה רגועה, בלי לחשוב על הבטיחות. ואם אתה מקבל את ההזדמנות לנוע בקו דיג, ובנוסף, אינטימיות של הרגע יוכלו לשמור.

לְטִיפָה

זוהי שיטה טובה להגיע יחד ולקבל, כפי שרובנו רגילים לדבר, קצת תענוג.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין esquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

עם כל זה, הן לשלוט על התהליך ולראות מה קורה מסביב. ליטוף הוא גם טוב יותר לבוא גם במכונית עומד.

"עֲבוֹדַת יָד

לא לספור את מציצה יש הרבה שיטות אחרות להביא אדם אורגזמה. אתה יכול ממש, לשים את זה קצת, לצרף יד זו. לספק אדם בלי להתערב בו לנהוג בו אפילו יותר קל על ידיו, טוב, בטוח יותר עבור החבר שלו.

Просмотров: 1220 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar