18:21
הורמונים אהבה או אילו הורמונים מוקצים במהלך יחסי מין

הורמונים - חלק בלתי נפרד מכל אדם המסייע לביצועים ולפרנסת הגוף. הפרת רמות הורמונים מובילה לכישלונות הורמונליים בגוף, וכתוצאה מכך, למחלות שונות, לקוי מערכת העצבים האנושית ולא פונקציונליות של מערכות אחרות.

התוכן של המאמר

1 אסטרוגן 2 טסטוסטרון 3 אדרנלין 4 oxytocin 5 דופמין 6 פרולקטין 7 סרוטונין 8 Vasopressin

רצונות רבים של אדם, ובמיוחד זה משפיע על הרצון המיני - זוהי העבודה של הורמונים. האינטנסיביות והחריפות של תשוקה מינית היא אמיתית באמת תלוי באיזה הורמון ובאיזה כמות מופקת במצב אחד או אחר.

בהתחשב במין זה מרכיב בסיסי של חייו של כל אדם מבוגר, זה ביסודו לדעת אילו הורמונים מוקצים במהלך יחסי מין, כפי שהם משפיעים על התנהגותו של אדם, על איכות ההנאה שהושגו וכיצד הם משתקפים במצב הבריאות החיצוני והפנימי.

חלק מהורמונים בחורים ובגברות שונות, אבל עדיין, לוקחים בחשבון כי האורגניזמים שלנו דומים ובכל אדם, בטבע, יש גם התחלה של נקבה וגבר, יש הורמונים כלליים של הנאה. אנו נראה כל אחד מהם.

אסטרוגני

זוהי אחת הנסיבות מדוע יחסי מין מתמדת כל כך חשובים לגברת.טסטוסטרון בניגוד אסטרוגן, בהורמון הראשי, הגברי. הורמון זה משמש עבור כוח פיזי זכר - הקלה, השרירים, מבנה הגוף; בריאות מינית מתקדמת ועוצמה גברית.

אסטרוגן, חל יותר על טבע נקבה, אבל גם בגוף הגברים הוא, אבל בכמויות קטנות. התוכן העצום של הורמון זה בגוף של אדם הוא סימן של פתולוגיה ובעיות בריאות. מלבד העובדה כי הורמון Laman אסטרוגן יש הרבה פרמטרים חיוביים עבור גברת (לא עור רע ואת המצב הכללי של הגוף, מצב רוח משופר, מתכונן להריון ולא.ד '.), היא משפיעה על פעילות מינית. אסטרוגנים ומין הם שתי הגדרות בלתי נפרדות. בזמן של יחסי מין יש פליטה גדולה של אסטרוגן בדם, המאפשר לגברת במשך זמן רב להישאר בצורה, לשמור על יופי ולייצב את מצב נפשי.

טסטוסטרון 2

בכמויות קטנות זה בגוף הנשי.

רוסית שאינם פנסים ופגמים של מידע זרקו שיקול דעת מוטע כי ליווי הוא משהו היום, מביש, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל יש כמה אנשים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

מן הפונקציות העיקריות של טסטוסטרון בחיי סקסי של אדם ניתן לציין - גירוי של ניכויים, היווצרות זרע, התנהגות פעילה במין וסיבולת.

ובכן, פרס נעים - הורמון זה מעורר מצב רוח רע, התנגדות מתח וזיכרון טוב. גברים רבים, בידיעה על המאפיינים החיוביים של ההורמון הזה, משתמשים בו כתוספים פעילים נוספים ברמה הביולוגית.

אדרנלין 3

אמנם התקבל נניח כי אדרנלין מיוצר במהלך מתח או אימה, הוא גם, ב כמה כמויות מיוצרים במהלך יחסי מין. הוא מיוצר בלוטות יותרת הכליה. ב פליטת הורמון זה, אדם מתרחשת אנימציה, הגאות של התרגשות ורצון לעשות מנצלים שלא יתואר. בפרט, בהיר זהו הורמון בזמן האורגזמה, הן בחורים והן בגברות.

Oxytocin4

אוקסיטוצין יכול להיקרא הורמון "עדין וטוב ביותר". שלו, בצדק, יכול להיקרא הורמון אהבה, כפי שהוא מיוצר רק כאשר יש אדם שחווה רגשות. הרמה הגבוהה ביותר של הורמון זה, כאילו, קובעת כמה גבר מאוד אוהב אותך. במהלך יחסי מין, הוא מיוצר בפרט אינטנסיבי, מגביר את רמת הרכות, אמון בשותף ומגדיל את התלות בנושא ההערצה.

במהלך אורגזמה, הגברות - הורמון זה עולה בדם, זה מוסבר על ידי הרצון חצי חלש כדי להשרות וחמוד לדבר אחרי סקס. אבל החבר'ה, אחרי אורגזמה, רמת הורמון זה בדם יורדת. כי, גבירות חמוד, לא להיעלב אם האיש שלך נרדם אחרי סקס, הכל להוביל oxytocin!

דופמין 5

זה הורמון הנאה ומצב רוח טוב. הוא מיוצר כאשר אדם עושה משהו שהוא אוהב ומביא הצהרה. זוהי ארוחה של מזון, ו נהלי גוף, מחפש סרט אהבה, באופן טבעי, במהלך יחסי מין. מדענים מוצדק כי, אפילו, זיכרונות נעים יכול לגדול את מספר הדופמין בדם. לכן, גם אם אין לך כרגע שותף קדמי, זכור, לעתים קרובות לזכור את המין הטוב ביותר שלך dopamine לא יעזוב אותך. דירות דיסקרטיות במרכז

Prolactin6

זהו הורמון יכול הופק בחורים ובגברות. אבל הוא ישפיע עליהם בפנים שונים. W DAME, במהלך יחסי מין, הורמון זה מגביר את רמת המין והעליה גמישות החזה (בשל העובדה כי הורמון יש השפעה על בלוטות החלב). בחורים בלוטות חלב עדיין נורא, ולכן, כאשר עובדים, ההורמון הזה נכנס למוח. הרמה הגבוהה ביותר של prolactin מאלץ אדם להרגיש אָבֵד.

בישראל אין דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מודעים לכך כיום הרסיר רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בחורה בכיתה נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.

זה מבהיר כי אחרי סקס אדם מעדיף להירגע החלמה מלאה.

Serotonin7

זה הורמון מצב רוח טוב, המיוצר משני השותפים במהלך המין פעולה. בגברות, הוא מיוצר בכמויות לא משמעותיות. אבל כאן גברים מקבלים אותו בשגשוג, זה יכול להבהיר מוקדם סופיה.

Vasopressin8

זֶה רק הורמון גברים. במהלך יחסי מין, הוא אינו מיוצר בגברות חלק עליון. אבל הוא עוזר להתעורר ולהתכוון למין בָּחוּר.

הידע של אילו הורמונים יקצו במהלך יחסי מין, לא יהיה מיותר והניח, לכל אדם, עדיף להבין ולפענח את הצרכים של האורגניזם עצמו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

במהלך יחסי מין בגוף האדם יש הרבה תהליכים שונים. צורך אינטימי לשמור על בריאות מוסרית ופיזית. אין כמה אנשים בעולם שאינם זקוקים למין - חוסר ארוך אחר של קואיטוס משפיע על הגוף. אותו הדבר חל על מערכות יחסים. אהבה מעורבת פליטת טווח הורמונים פעילים. רגשות אלה יכולים אפילו לגרום לתלות! באופן ספציפי, בשל גל הורמונלי, כמה אנשים כמעט לצוד רגשות כפייתיים ולשנות את השותף מיד לאחר המעבר של אהבה עובר. הפסיכולוגיה מחוברת לפיזיולוגיה יותר ממה שנראה!

Просмотров: 124 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar