10:34
אילו לקוחות פוטנציאליים מחכים לתוכן?

למעמד התוכן, כולם שייכים בדרכים שונות. מישהו מגנה בנות המתגוררות על חשבון גברים מצליחים עשירים. אבל יש כאלה שרוצים לתפוס את מקומם. "תיאור להיות מבטיח" - כך הביעו נשים מנוסות שהיו ביחסי חסות במשך מספר שנים. מהו היתרון של בנות?

נוער - מוצר טוב

אם יש ילדה בת 18, היא אטרקטיבית ויש לו דמות מדהימה, אז זה יכול להרוויח כסף טוב. כמו התוכן של גברים מעדיפים לבחור מודלים צעירים מקסימים שגילם לא יותר מ -25 שנים. למה הם "ישנים" עם חבורה של בעיות משק הבית. נותני החסות מחפשים חולדות עליזות חסרות דאגות שלא יתפלו במקום של בן זוג משפטי.

תיאור מנוסה אירינה חי במוסקבה במשך 5 שנים. מאז 18, היא חיפשה באופן פעיל חסות, ביקור תערוכות שערורייתיות וסגורות במסיבות. אז היא פגשה מיליונר שהציע לה את התוכן שלה. איש עשיר הבחין במראה קליט של ילדה וחזה בגודל שלישי שיק. הדבר העיקרי הוא כראוי להוכיח את עצמך ולהציע יחסי חסות בזמן.

במשך 3 שנים, IRU מספק במלואו "Papika". גברים בגיל 55 ויש לו כלל אחד - דמות הנערה צריכה להיות כמו שעון חול. קילוגרמות נוספות לא לשים תחת החוזה. התוכן כל יום מבקר במועדון הכושר הטוב ביותר של הבירה, בריכות ונהלים שהופכים אותו אטרקטיבי לחסות. למרבה הצער, התחרות בין התוכן של ענקית, נשים צעירות יכול בקלות לקמפל תחרות של גברת, אשר במשך 25 שנים. עצות תוכן... איך להיות מושלם...

לקוחות פוטנציאליים להיות התוכן

למה לחיות על חשבון גבר? כל הנשים רוצה להיות מאובטח ויפה. מישהו בונה באופן עצמאי קריירה, מבקש כבוד והערצה. אבל באותו זמן, לעתים נדירות יש מספיק זמן לדברים באמת להביא הנאה.

יש קטגוריה שנייה של בנות - הם מחפשים הצלחה ועושר עם המראה שלהם. למצוא חסות ולקבל הנאה מהחיים.

הנה הסיכויים העיקריים, שבגלל זה צעירים אטרקטיביים ממהרים בתכנים:

  • להשקיע בעתיד. סביר להיפטר מתנות ועזרה כספית מן החסות. בשנה אתה יכול לדחות סכום הגון. על ידי המשורר, הכסף הזה מושקע בעסק או קנה דיור. בנות רבות על חשבון גברים לומדים בבית ספר לנהיגה ובמוסד חינוכי גבוה יותר.
  • היכרויות שימושי. תיאורים לעתים קרובות להיכנס לאור. הם הופכים לחלק מהחברה הגבוהה ביותר, לתקשר עם אנשים, לגידול חברות וחברים. בעל הנימוסים הנכונים, זה לא רע להשתמש בחיבור של נותן החסות למטרות אישיות.
  • היכולת להירגע ולנסוע. אתה יכול לקחת את הזמן של יחסים כאלה במקומות היפים ביותר בעולם. מיליונרים מעדיפים להירגע על הנופש האליטה. תוכן במקרה זה - לוויה העיקרי למיליונר.
  • אין צורך לעבוד ולחשוב איך לשלם עבור דירה, דיור ושירותים קהילתיים וחשבונות אחרים. הנערה פשוט נהנית מהחיים. העבודה העיקרית שלה - בבקשה חסות מצב רוח טוב, יחס חיובי לחיים.
  • אתה יכול להתחתן בהצלחה. כמובן, אתה לא צריך לבנות חלומות כי נותן החסות יהיה בן זוג לגיטימי. זה קורה לעתים רחוקות. אבל בסביבה, אתה יכול למצוא Uhager פוטנציאלי, אשר יקצה למשרד הרישום. מקרים כאלה אינם נדיר.
  • להיות תוכן הוא עבודה מוסרית ומורכבת נפשית. אבל פרספקטיבות מטורפות ועושר לתת את הכוחות. יתר על כן, אף אחד לא כוחות לבנות יחסי חסות עם אדם שגורם לרגשות שליליים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

    Просмотров: 244 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar