18:21
איך ללבוש קונדום ימינה?

מוֹבִיל מקום בעיצומו של כל אמצעי מניעה עדיין תופסת קונדום. ואפילו לא צריך להגיד את זה רק, למרות זה כמעט הכל ממשיך לעשות טעות הלהקה תג במהלך ההפעלה שלה. כולם יודעים כי על ידי העובדה כי באופן משמעותי להגדיל את הסכנות של המראה הריון מיותר וזיהום STD.

התוכן של המאמר

1 יתרונות של "חבר גומי" 2 לשלוח תשומת לב בעת רכישת קונדום 3 מופשט לשימוש 4 6 כל שגיאות ממושכות בעת שימוש בקונדום

אם לפני הפעם לא שמעת שום דבר על ההערה למספר המוצר 2 או בטוח היטב, כי הקונדום הוא מחסום גדול בדרך האמיתי הנאה, במאמר זה, אנו נתפץ את כל הסטריאוטיפים שלך. ובכן, באופן טבעי, למלא את הפערים בידע.

היתרונות של "חבר גומי" אני

כמעט כל צעירים מאמינים כי ההקדמה של קונדום מסוגל כמה אנשים חושבים רע הדרך להשפיע על איכות התהליך האינטימי. ואכן, רוב שלך קלישאה מבוססת היטב, שאינה תואמת למציאות. נבחר היטב קונדום, בתנאי שהוא נפתח כראוי, NiskoLachenko לא, לשים את זה בעדינות, תפחית ההנאה שלך ממין. הינכם מתבקשים לשים לב כי לא לספור סוג זה של אמצעי מניעה מחזיקה יתרונות בלתי עורכים. יש צורך להדגיש כי באמצע אשר:

לא שואל איך כולם אומרים מיוחדים ייעוץ של הרופא לפני ביצוע; לא משפיע על הכל רקע הורמונלי; מילוי מגן מפני, מועבר כמו אנשים רבים חושבים שיטה מינית הריון מיותר; אין התוויות נגד שימוש הנקה.

לשלוח את תשומת הלב בעת רכישת קונדום

בנת ' לזרוק הכל "איך להיות" ולדבר על אם "איך זה באמת". רק יחידות נשלחות לקונדומים בבית המרקחת או בחנות מיוחדת מוצרים אינטימיים. לרוב על כך תכונה זו היא בהכרח שימושי לנו בשעון הגדול ביותר, אנו זוכרים לאחרונה, למשל, כבר מגיע קאסה סופרמרטו. דירות דיסקרטיות

ל אושר, מוצר זה אינו חיסרון. זה בדיוק, בסופו של דבר, על הנכס? אם הקונדום של ייצור מפוקפק על ידי איך כולם יודעים עלות יפה אחריות 100% הגנה אמינה בשבילך? שאלה שנוי במחלוקת. יש צורך להדגיש שזה רק זה אפשרות כאשר לא עומד בסופו של דבר.

אֵיך ברור כי כל הקונדומים עשויים איך רובנו רגילים לדבר חומר מיוחד - לטקס. בְּ אי עמידה בכללי האחסון יש לו רכוש, הוא הפך, להתמוטט, ומיוחד חומר סיכה, שהוא על הקונדום עצמו, מתייבש. צריך להישמר בראש שלי חיי המדף של הקונדום - בממוצע, בין 3 ל -5 שנים, וטמפרטורה מותרת אחסון - 0-25S. וכן, לא כל סופרמרקט רחוק (במיוחד אם יש נאום על חנויות קטנות) כותנה על סטנדרטים אלה. מה לא לספר על בתי מרקחת, היכן, כפי שאנו מבטאים, כל התנאים לאחסון הקונדומים נלאו בהחלט.

לפני מאשר לקנות קונדום, לשים לב לחיי המדף של המוצר גומי ולוודא כי שלמות החבילה לא שבורה. ואכן, פרט ראשי נוסף, אשר מגיע תשומת הלב שלך הוא גודל. בדרך כלל, נציגים קומה רבת עוצמה נוטה מעט, ככלל, להגזים את "מצב העניינים האמיתיים". אבל זוהי בדיוק האופציה כאשר אתה צריך להיות מאוד, איך להיות לידי ביטוי, ישר, לפני סך הכל עם עצמך.

Copivate רוזימר גדול יותר יספק הרבה מתפללים כמו בשבילך ואת השותף שלך. לֹא אם כבר מדברים על כמה הם באים לידי ביטוי, סיכונים גדולים שניכם. אנשים מעטים יודעים מה חיוני הגודל הקטן ביותר הוא גם לא סביר שיש לך תענוג בשבילך. המירב מ, הוא יכול לומר זאת כדי להיות רקע של מיקרו.

עִקָרוֹן! מומחים באופן מוחלט לא מייעצים כך לדבר קונדומים המכילים שמן מבוסס סיכה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים שרוצים לנצח להיראות בפסטיבל, הליכה ישירות בהישג יד עם אישה בהירה. כזה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם לכל הדרוש.

שמן חושב את המבנה כפי שאנו מדברים כל הזמן את המוצר גומי כי ואז מוביל לקרע שלו. וחוץ מזה, איך אנחנו מדברים כל הזמן, זה כמה אפשרויות זה עושה להשפיע במידה ניכרת על microflora של הנרתיק. זה בגלל ולכן כל הזמן לתת העדפה למוצרי גומי על סיליקון או, כפי שהוצגו להביע, בסיס אקווה.

ביאור לשימוש 3

לכן, קונדום קנה ולבסוף מחכה ליישום משלה. דבקות כללים פשוטים אלה מבצעיה, כי אתה לא רק סוף סוף לקבל הנאה משחקים אינטימיים, כן, ומאה אחוז להגן על עצמך ועל בן זוגו מיותר מיותר, וכפי שכולם יודעים, לא בטוחים השלכות.

זהו ביסודו של דבר כדי להבטיח כי אמצעי מניעה הוא במקום בלתי נשלט, אשר, הוא הפך, הוא המכונה, במרחק של יד מוארכת. במקרה הלא נעים, אתה מסתכן בהרחבת הרבה זמן כדי לחפש "Defender", הגרוע ביותר, כפי שהיינו מדברים, כדי לספק, כדי לשים את זה בעדינות, נהנה במהלך משחק אהבה. למהר - לא נכלל! בשרשר של תשוקה, כמה גברים ממהרים כל כך ממהרים לתהליך הראשי, אשר גם מנסה לא לעשות, לשים את זה קצת, לטרוח עם פתיחה של התבוננות. זה אפשרי כי בקורס ללכת, איך אנחנו מביעים, מספריים קופים חדים, מסמרים ואפילו שיניים. וזה כרוך עם השפעות שליליות בצורה של נזק לשלמות המוצר. זכור אפילו את החור הזעיר ביותר בקונדום יכול לפנות אליך איך אנשים משמשים להביע, unbominations קשה. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי הסרט הוא זהיר ולהסיר את הקונדום מן החבילה. לומדים אותו בשלמות. כי הקונדום אינו מחויב להיות כל, כפי שהנהיג, עיוותים גלוי ונזק. ללבוש קונדום על הפין רק כאשר המדינה שהוקמה שלה מגיע האפיפיור שלו. ב, איך כל בטן, החלק הגבוה ביותר של הקונדום הוא מה שנקרא טנק זרע. במילים אחרות, זה הכובע הקטן. אל תשכח לסחוט אותו ולשחרר את האוויר. אם זה לא נעשה, יש הזדמנות גדולה, כפי שרובנו התרגלו לומר, כי ברגע מרגש ביותר קונדום סוף סוף פרץ. קצת משוך את הבשר הקיצוני, חלקה תנועות נעות למטה, להתחיל ללבוש קונדום. ודא כי טבעת clamping ממוקם בבסיס מאוד של הפין סוף סוף חבר צמוד מאוד אליו.

6 כל השגיאות הממושכות בעת שימוש במדי

באמצעות סוג זה של אמצעי מניעה, כמעט כל הגברים ממשיכים, לשים את זה בעדינות, לבצע תג שגיאות.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. מספר, לקוחות - בחורים מוצלחים אשר הולכים לנצח נראה בחגיגה, הליכה ישירות עם יד מרהיבה. רווח זה מספיק, על מנת לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

ואלה הם חלק מהם:

מאה אחוז מתפתחים קונדום לפני מבוא.

כן, יש כאלה בעלי מלאכה! אבל הכי משפיע על כך העובדה שהם בסופו של דבר (באופן טבעי, לאחר כתוש כמות עצומה של זמן) זה אפשרי, זה הפך, להתמודד עם היד הזאת.

מבולבל פנים לא חוקיות צַד.

לדברי להפריע, כ -30% מאוכלוסיית המוזיאן הם שמעו כי הם לא יכולים כל הזמן להבחין איזה צד צריך גם ללבוש קוֹנדוֹם. רוב הזמן, למצוא טעות, הם ממשיכים ליישם אותו הקונדום ביותר, להתפעל זה מהצד השני יש כבר כמה טיפות של preyaculation. ובכן, אולי קצת לגמרי, כפי שכולם אומרים, spermatozo פעיל, מוכן הַפרָיָה. זכור כי קצה עבור מים זרעים כל הזמן להציב על החלק החיצוני של הקונדום.

השתמש בקונדום ב זה מאוד של מעשה מיני.

זה אפשרי כי כמו הגנה מפני מיותר הריון בדרך זו בסופו של דבר יכול לעבוד. אבל אם אנחנו מדברים על STD, אז לא רק עובד!

כמעט כל הזכר זה מזה השלמה, כפי שאנשים נהגו להביע, חוק מין הוא לא רק ממהר "לעזוב" מן השותף שלך. בכלל בלי לחשוב כי, כפי שאנו מבטאים, החבר המיני של הערעור של שפיכה הוא מיד מיניאטורי גדלים. מה לעזאזל לא נשמע, אתה לא יכול, לשים את זה בעדינות, להכריז על הקונדום. הזנחה מיוחדת מוזר.

רוב החבר 'ה נאיביות מאמינים כי "יליד" חומר סיכה מוצר גומי הוא הכי יפה עבור יחסי מין. ואת השקפת העולם הזאת מתרחשת באופן מלא להיות, אם הגבול של היכולות המיניות שלך - זוג דקות. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי זה הגיוני למלאי נוסף Lubrican.

יישום מרובה קונדום 1.

משקפים רק, והיום יש חסכוני מאוד רבותי, בצע את הדוגמה של אשר אסור באופן מוחלט!

על ה יום זה שפע של "מגיני גומי" יכול להיות מסוגל לספק אפילו הטעם המתוחכם ביותר של רכישה. אולטרה רזה, בועה, עם יוס קוצים, קירור והתחממות, עם ריחות מתוקה - כולם, לפני כן סה"כ, נועדו לעשות את הפונקציה העיקרית שלהם - לעמוד על המשמר שלך להציל. אתה נדרש רק ללמוד את ההערה לשימוש קונדום ולעתים קרובות יותר אסור באותה nehometer.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

מאת כמה נכון תוכלו ללבוש קונדום, מידת ההגנה מפני הריון מיותר ו stds במהלך יחסי מין. כמעט כל זוגות שייכים לעובדה כי הוא קל דעת, וכאשר יש איכשהו תקרית במיטה - הקונדום לוקח כל זבובים - אוהבי מוכנים להאשים אף אחד, רק לא בעצמך. למה ליצור לעצמך עצב מיותר, כאשר עדיף גם ללמוד איך ללבוש קונדום? יתר על כן, זה לא לכבוש כמה באים לידי ביטוי, הרבה זמן - רק כמה שניות, ושני שותף ב מוכנות לחימה. אין להזניח כל כך כמו כולם יודעים, את החלק העיקרי של אהבה היתרונות!

Просмотров: 111 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar