18:20
איך לקרוא נכון על סקס עם גברת או גבר

בכל המובנים, בין אם הם ידידותיים או, עוד, היחסים בין הצעירים, חלק חשוב הוא ייעוץ מיומנות סוף סוף לקרוא. הדיאלוג סוף סוף מסייע לראשונה לבנות דברים, להפוך אותם, וב- לאחר מכן עוזר לבלות זמן רב, לאפשר כמעט כל הקשיים הימנע אי הבנה. למה זה כל כך עקרוני, לשים את זה בעדינות, לקרוא על סקס עם השותף שלך?

התוכן של המאמר

1 למה צריך דיונים על סקס? 2 איך לתקן קרא על סקס 3 מה שנראה לקרוא עלויות… 4 ... ומהו אותו דבר עלויות? 5 מה יכול לקרות, במקום זאת לא לקרוא סקס? 6 מה, באופן כללי, במקום זאת בן שיח כל הזמן נמנע דיאלוג?

למה אתה צריך דיונים על סקס?אני

בהתחלה, השיחה, כאמור לעיל, מסייעת למנוע כמעט את כל הבעיות ולאפשר כבר קיים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהוא עוזב לקרוא עם שותף על כל אי הבנות וגם לנסות לאפשר להם. המרכיב העיקרי הבא של מין טוב הוא העובדה שהוא אוהב את שני השותפים. כפי שניתן לעשות זאת באופן מושלם זה לזה, בהחלט לא מבקש העדפות הדדית?

מישהו אוהב סקס קשה, מישהו מול רוך ורגשות במיטה, מישהו אוהב את המין האחורי, ומישהו בלי סיבה של אוראלי, תומך של מישהו, ומישהו, בתורו, לא נגד בדיקות צעצועים אינטימיים שונים אלמנטים bdsm. כל האנשים שונים, ויודעים בוודאות שכולם אוהבים את כולם - לא מציאותיים פיזית, במיוחד בנושא כה קפדני, כמקרים מיניים. ובכן, איזה מין טוב יכול להיות ללא ניגודיות? גם לגלות אילו תנוחות, או איזה מין אתה יכול לאהוב שותף רק בעזרת שיחה.

איך לתקן לקריאה על סקס

כמעט כל זוגות או מכוח חינוך קשה מאוד, או בשל העובדה שהם לא רואים דיונים על נושאים כגון משהו עקרוני, ואולי בגלל איך אנחנו מביעים, אילוצים טריוויאלי מול אחד את השני, לדון בנושא של סקס די זמן מהזמן. ובאמת, אתה רק צריך נכון, בסופו של דבר, להסביר - מה האיש יכיל, זה לא מציאותי בשבילך כמה פסקי דין, או פשוט לא יאפשר לך להירגע. ולא גבר אוהב את גברתו, הוא בוודאי יעזוב לה את הדגימות שלו, ולקחת בחשבון הכל בא לצדו.נסו לשים את זה בעדינות, לדבר על זה על ידי התכתבות.

כדאי לחשוב על תשוקות שונות במיטה הם טבעיים לחלוטין, ואת מצב הרוח של שותפים לעתים קרובות משתנה. אחד, זה הפך, אני רוצה משהו רגיל אחרי חיי כל יום כבד, והשני הוא לא נגד כל בדיקות במיטה. בהחלט, ראוי להזכיר כי מחר הכל, באופן כללי, עשוי להשתנות ממול, ואת היום אחרי מחר - שוב.

גם עומד, לשים את זה בעדינות, לחשוב על הגוף של הגברות עדיין רגיש יותר לפעולות שונות, במיוחד את האזור האינטימי כאן.היבט עיקרי נוסף כמו רובנו מתייעצים את הדיאלוג הנכון בנושא המין כך לדבר הוא הסכמה הדדית של שני השותפים. במילים אחרות, מאשר, למשל, אדם ברצון סוף סוף מטיל את עמדתו ומנסה בכל דרך אפשרית ללחוץ, אז הגברת היא לא, בסופו של דבר, זה שווה גבנון, אפילו יותר, כדי להמשיך השותף שלו. לדוגמה, זה לא משנה מה הגברת מוכנה למין האחורי, החדירה העמוקה ביותר של אוראלי, או פעולה מינית קשה.

מה לחפש לא זה ... 3

אולי העובדה שהיא עקרונית ישירות כראוי לקרוא על סקס.

מה נדרש לזה? בהתחלה אתה צריך לעשות מקרים אמינים עם בן זוגם. במילים אחרות, בהתחלה יש כמה קשיים במין, הראשון אשר יידע עליהם צריך להיות ישירות השותף שלך. והפתרון לקושי צריך גם להיות אמצעי דיאלוג, ו לא פגישה עם חברות, למצוא החלטה על פורומים מקוונים, לא.ד '.. אתה רק צריך להיפגש עם רעיונות וכוחות, לפרוש עם Chahal שלך איפשהו בבית ורגוע הכל, לשים את זה בעדינות, לדון.

אין צורך לעשות משהו, באופן כללי, להפליל את השותף שלך. השיחה לא צריכה להיות בשבילו משהו בתפקיד העונש על האופן שבו החוק רע הוא התחיל להביע. בראשונה, מטרת הדיאלוג לעולם לא תושג, שנית, זה בהחלט יהיה כמה שותפים להיות קיר, אשר גם סוף סוף להפוך סיבה עבור מתחמים, ארונות ובסופו של דבר כל זה עשוי לשפוך לתוך שערורייה או ב שבירת כללי. במילים אחרות, במקום זאת, כמו גברת לא מתאים למשך יחסי מין, אתה לא צריך "לרוץ" על גבר, קוראים לזה "מהירות", ובמשהו פשוט הפליל.

במקום השותף שלך לא יכול להישאר במשך זמן רב, זה לא כל תלוי בו גם. אולי לשותף שלך יש תחושה של אי ודאות, כפי שאובצאים רבים, סוג זה של האשמה יתחזק עוד תחושה זו שבסופו של דבר יכולה אפילו להוביל לאימפוטנציה. במקום זאת, כאדם, לא מתאים איך הגברת נראית מתנועעת במהלך יחסי מין, אז זה לא הכרחי, בסופו של דבר, להפליל אותו בעובדה שזה לא מספיק בשבילך. ולא גברת במיטה "יומן", אז זה לא אומר שזה נראה כל כך רע.

אולי אף אחד לא הסביר לה איך אתה צריך לזוז, והיא פשוט לא יודעת שום דבר באזור הזה. גברים הם לעתים קרובות מתקדמים יותר בעניינים הקשורים למין, כך המשימה שלו נראה להראות איך אתה צריך גם לעשות איך לא לעשות. למדי להפליל את הגברת, אז זה לא יכול להיות מסוגל לאף אחד, זה הפך, לשנות, ואולי זה לא יהיה זה, באופן כללי, לעשות. במילים אחרות, בכל שיחה, בסופו של דבר, עם זאת, איך אנשים התרגלו להביע, לפחות איזו שאלה, בשום מקרה לא, לא שותף מוסתר, כי טון קשה, אינטונציה מאשימה ואחרים, כמה חושבים, לא מקובל דברים, זה הפך רק להזיק.

אל תמסור השותף שלך. זה מאוד עקרוני. ולא אדם לא תומך מאוד ברעיון של "צ'אט", אז אתה לא צריך סוף סוף להתעקש על שיחה כזו. ולא אחרי הדיאלוג אתה רואה כי המילים לא גם מושפע, בכל מקרה, לא, לשים את זה קצת, זה שווה לנסות איכשהו לנסות, בסופו של דבר, לשים לחץ על שותף. ראשית, זה יכול להיות, הוא פשוט לא מוכן למשפט מבושל, ושנית, שום השפעה זו עדיין לא תעלה.

... ומהו אותו דבר עלויות? 4

פנטזיות מופשטות יהיה דרך טובה למדי לספר על הרצונות שלך מוסתרים. לא עבור כל אחד לא סוד כי למשל, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לספר שותף על החלום, אשר חלמת כך, שבה מתארים בדקדקנות הכל, כך שתעכב משלנו שותף להיות בטוח לספר לו שאתה לא נגד זה נראה לחוות משהו מ זה במציאות. רמז כזה יהיה בהכרח לקחת בחשבון, במיוחד השבח שותף, תגיד לו כמה טוב זה במיטה, וכמה אתה רוצה. להיות משוכנע, אדם שהוא שיבח, בהחלט רוצה לבלות את עצמך כפי שנהגנו לקרוא, האהוב אפילו יותר, ו, לשים את זה בעדינות, יעשה את זה כל זה זה יהיה נחוץ.

זמן הדיבור חייב להיות ישים.

בישראל, אין דעות קדומות אם המילה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו ESK Strite רק מושבים הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

עִקָרוֹן לבחור ישירות כזה כזה כאשר אתה והשותף שלך יוגדרו שיחות דומות. זה לא צריך להיות לפני סקס כאשר דיאלוג דומה נראה לדפוק את כל מצב הרוח, גם זה לא צריך להיות אחרי סקס כאשר כמה הגילויים יכולים לאלץ שותף גם לחשוב שאתה לא אהב. עדיף לבחור את הרגע שבו שניכם, לשים את זה בעדינות, רגוע, למשל, לפני שעת השינה. ברגעים כאלה, אדם הוא בדרך כלל מוגדר ביותר לחלום, ואת הכלד על סקס הם ככל הנראה, לתפוס עוד יותר קל מאשר בעיצומו של היום.

ראוי לציין כי כמה בנות יכולות להגיע לאורגזמה רק תחת פעולות מסוימות, על אזורים מסוימים, בתנוחות מסוימות, וכמה עמדות יכול לגרום לכאב שלהם. אבל השיחה יכולה לנצל. זה ברור מאוד הרגע של הדיאלוג נבחר באופן שגוי, אז שיחה כזו יכולה לסיים את המריבה ואפילו אי הבנה גדולה יותר בין שותפים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

כמה נשים לא מבינות כי אפילו ממה שהם מנסים להראות את כל הכוחות שהם אוהבים, ומה שאין להם, בכמה רגעים, כמו רבים חושבים, לשים חזק יותר, וברגעים אחרים, בזהירות להתחמק מן הידיים של א אדם, אז זה לא אומר כי בן הזוג שלהם הולך להתגשם. נציגים, כפי שהנהיג, סקס מסיבי לעתים קרובות שונה בהכיוון לא ליצור רמזים. גברים עצמם גם לא משמיעים כל דבר, או התחיל לומר הכל ישירות, ללא הכנה ראשונית, מה ניתן לייחס לשותף שלהם בהלם.

לא עבור כל מי שאינו סודי כי ברשתות החברתיות המודרניות הפכו להיות הרבה מאיתנו נכתב, עוזר טוב לשמור על יחסים עם אדם אהוב. שלח לעצמך עובדה אחת כי התפקיד האחרון תופסת את ההזדמנות כדי לדון בנושאים אינטימיים שונים ישירות במהלך היום. תמונות שונות מרגש, תמונות, חתימות, כל זה יכול לעזור לרמוז על משהו שותף.

לדוגמה, שלח תמונה תמונה שעליה מתואר הבחור, שעושה את הנעורים שלו cunnilingus, לחתום על זה איכשהו: "אני אוהב את זה" או "או, איך זה מתברר," ואנחנו יכולים להניח כי החבילה הגיע הנמען. במקום לאדם לא טיפש בעניינים כאלה, הוא בהחלט ישתתף ברמז שלך יום אחד בהחלט בבקשה בבקשה, כפי שכולם יודעים, cunnilingus טוב, לפני זה, כדי לדעת איך זה נכון, זה בטוח לתת לך הנאה.

זה לא צריך להישכח כי לא כל הנושאים, בסופו של דבר, הם אדם נעים, אבל הם עדיין צריכים לדון בהם. כן, זה לא יהיה חלק מאוד, וזה בקושי שיחה, בסופו של דבר, זה יהיה קל, אבל הדיאלוג הנאמן מסייע, לשים את זה בעדינות, לשפר את ההבנה ההדדית בין השותפים. לפעמים, אפילו הביטוי נזרק עם החום מועיל. כולם ברורים שכן השותפים יוכלו להבין שהם לא מרוצים ישירות זה בזה.

אולי כמה פרט שאחד השותפים ערך זמן רב, ואשר לא נתן לו שלום. והשמיע לה, הוא, כדי לשים את זה בעדינות, יעזור לעצמו, כי הוא יהיה קל יותר, וגם לעזור ליחסים, שבו כל קשיים צריך, בסופו של דבר להחליט יחד יחד.

מה שיכול היה לקרות, במקום זאת לא לקרוא סקס?חָמֵשׁ

אז הוא יוכל להבין את הטעויות שלו, ו בוודאי הסכימו לדבר על סקס, וזה איך אנחנו רגילים לקרוא, בסיסי אחד של הרכיבים, כפי שכולם מבינים, של כל היחסים. כן, סקס ב היחסים אינם הראשונים, אלא רק כאשר הוא נמצא במערכות יחסים.ויקטוריה Fomanaexpert

במקום זאת אתה אדם, אז אתה מעדיף לך לעשות הכל השותף שלך, ולא גברת, ואז לבחור תנוחה, שבו אפשר פשוט להירגע. על פרלודים ארוכים ומין נלהב בכלל יצטרך לשכוח.

וברגע, לחשוב על איך השותף שלך רואה. אתה בא איטי, נראה כי הוא אכל, להירגע ללא הרף, והכל לא מודבק במיטה. על ההצעה של אוראלי חיבה סירוב, הקדמה קטנה, וכל הדגימות סוף סוף להטיל תשוקה מסתיים בכישלון. מה יכול להתבטא במקום של השותף שלך?

בהתחלה, יש לך מישהו אחר, עם מי יש לך כיף במסווה של עבודה קשה, ובשני, בפרט, ולא שותף הוא לא בטוח מאוד, זה מה שהוא לא מספק אותך. הכל כבר מזמן ידוע כי במילים אחרות, ולא סקס לא היה חם כל כך, כמו קודם לכן, השותף יכול גם לקחת את כל האשמה על עצמו. מצד אחד, זה באופן טבעי מצוין, כי השותף יהיה כנראה להתחיל, זה התחיל לחשוב, איך להיות במיטה עדיף, אבל לא כולם, זה יהיה, יעשה את זה. זה עלול להתרחש כך ששותף הפך, המתחמים כי הוא לא, בסופו של דבר, יוכל להתגבר, ולא להוביל דיונים בנושא המין, ובסופו של דבר, ולהוביל לחלוטין, כמו כולם הוא ברור, התמוטטות עצבים או אפילו לפרידה.

מה לעשות, במקום זאת בן שיח כל הזמן נמנע דיאלוג?6

לפעמים זה קרה, זה קורה כי הקשיים המתעוררים במיטה לא נפתרות בכל דרך שהיא. תנאי מוקדם לכך יכול לשמש את אי-רצון של שותף לקרוא על סקס וגישה לא נכונה לאדם. נסו להסביר כי אתה צריך את הדיאלוג הזה, כי אדם אולי פשוט לא רק להבין כי, כמו רבים באים לידי ביטוי, סוג זה של דיון חשוב למין טוב ויחסים בכלל. באמת, אתה לא צריך לנסות, בסופו של דבר, להטיל שיחה פעם אחת.

ראשית, למרות שהאדם אינו נעים כאשר הוא מסרב שוב ושוב, ולכן מצב הרוח שלך לא סביר להיות טוב, שכן אנשים נהגו להביע, שנית, שותף יכול להיות תנאים מוקדמים משמעותיים שאינו עושה את זה מחפשים יחסי מין על סקס. הכל כבר מזמן ידוע מה שווה, באופן כללי, כדי לקחת בחשבון כי גבירות יש פעילות מינית כדי לדבר בתקופות של PMS ו "בימים אלה", וגדל בתקופה של הביוץ, אשר מגיע לאחר הווסת.

אתה תמיד יכול לשמור על הראש שלי, כי לפחות כפי שכולם מובנים, בלתי מובן מצבים הם לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה לחשוב מיותר. ואכן, ולא אדם אינו מסרב, לשים את זה בעדינות, הולך ליצור קשר, זה לא אומר שהוא לגמרי יש מישהו בצד. ברור לכולם כבר לא צריך סוף סוף להציג אדם אין תלונות על נושא זה. תזכור זאת זה כתוב לעיל - השותף לא יכול להיות הפליל, כי זה רק יגרום דחייה ולא יפתור את השאלה.

וזכור: הדברים הם הנטל להיות לשאת את שני השותפים, ולא למישהו. להשמיד את כמה אתה חושב, אהוב את זה קשה לך, ואני באמת צריך את התמיכה שלו.תארו לעצמכם את המצב: אתה חוזר מאוחר מהעבודה, איטי וצרח.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות אם המילה תבוא בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים באופן מלא שהאסוגר רק רואה את הלקוח באירוע, מחזיק בשיחה ובלווה בכיתה VIP לשמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה ראש המוח של המוח, פקקי התנועה הביטו את העצבים האחרונים, ודוחות חד פעמיים תלויים על האף, והם חייבים להיעשות. כל זה הוא עיתונות בלתי חוקיים מאוד על הראש, ו, לשים את זה בעדינות, זה קורה כי במיטה אתה לא יכול סוף סוף לקחת את עצמך, כרגיל.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא מספיק מי יודע מה עזר זוגות, באופן כללי, כדי לפתור את הקשיים בחיי המין.

דיונים על סקס עם portner - המפתח לאיחוד חזק, הרמוני, אמון. כולם יודעים כי אצבע אינטימי הוא אחד היסודות של היחסים. באמת, כן, כמה זמן אתה יכול לדמות אורגזמה ולהעמיד פנים שהכל מתאים לך. בסופו של דבר, אי שביעות רצון יהיה כך לומר כדי לצבור, ולא יושלם טוב. לכן, כפי שאנו מביעים, אני ממליץ לפתור קשיים כפי שהם מגיעים בהכרח, זה היה הכרחי כדי להראות עם שותף על סקס. בהחלט, ראוי להזכיר כי זה לא מתבייש מאוד - פשוט לקחת ולומר, מה אתה רוצה. ואפילו טוב יותר - לקחת ולארגן דוגמה נעימה. הצג איפה ואיך אתה מאחל לך יונה, לחלוק כמה מאיתנו היא ייעוץ, פנטזיות סקסיות. תאמין לי, השותף יהיה רק ​​"עבור"!

Просмотров: 113 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar